Wednesday 28 September 2011

Assalamualaikum

Sudah lama rasanya saya tidak menerbitkan kata-kata atau pun gambar. Kebelakangan ini hisam tidak sihat, saya demam. Apa pun untuk entry kali ini saya ingin memaparkan beberapa kepingan gambar. Apakah anda semua sihat. Walaupun saya lelaki yang boleh dikatakan sangat garang-garang sayang tetapi ada secebis dalam diri ini sangat mencintai keindahan alam semulajadi. Saya amat tidak menyokong dengan pengondolan hutan, bukit bukau. Saya suka kepada 'green' bak kata orang putih. Hijau, saya suka hijau kerana ia amat melembutkan mata kasarku. Putih, saya amat gemar memakai baju yang berwarna putih, melambangkan kesucian dan kebersihan. Hati yang putih bersih sukar dicari untuk zaman moden ini,   kalau zaman 30an,40an,50an,60an mungkin untuk mencari yang bersih senang kerana mereka ini tidak terdedah dengan teknologi yang canggih macam sekarang, macam-macam ada. Kita berbalik kepada keindahan alam, dahulu kalanya udara begitu bersih dan nyaman, sekarang ni udara kita tercemar, jadi kita harus berusaha untuk menyekat dari pengondolan hutan hijau. Indah, nyaman, atau tidak anda semua melihat gambar di bawah ini














No comments:

Post a Comment