Sunday 9 October 2011

Kawan baru canonian di sekolah

Assalamualaikum,


Eos 7D 1/320 f/3.2 iso 100

Rasanya dah lama saya tidak menulis dalam blog ini, akhir-akhir ini amat sibuk dengan exam, minggu lepas dan besok saya menjaga exam PMR di SMK Paris. Selama 5 hari aku menjadi Timbalan ketua pengawas. Kita tinggalkan cerita pasal pengawas PMR. Rakan sejawatku begitu teringin nak mengambil DSLR, disebabkan aku Canonian aku mencadangkan dia mengambil EOS 60D, seperti kamera pertamaku. 60D gambar yang terhasil darinya memang terbaik dari kalangannya. Jangan bandingkan dengan xD siri. Dalam hatiku sekarang ini, rasa macam gatal tangan nak membeli 5D markII, insyaAllah semoga Allah makbulkan doaku. Cukup dana nanti akan ku sambar juga. 7Dku tidak mengecewakan ku. Ia serasi bersamaku. Inilah rakan sejawatku yang membeli eos 60D baru 2 hari. Masih berbau kedai.

untuk paparan sedap mata melihat tengok di sesawang di bawah
http://500px.com/photo/2413910

No comments:

Post a Comment